8 grudnia 2014


W tym roku udało mi się wybrać na randkę do Berna (zasponsrowaną przez Migros). Rendez-vous Bundesplatz to od 2011 pokaz światła i dźwięku mający miejsce na Bundesplatz i samej siedzibie szwajcarskiego rządu i parlamentu. Spektakl w tym roku przyciągnął aż 621650 osób (mnie chyba nikt nie policzył  :O), odbywał się on prawie codziennie (poza świętem cebuli), dwa razy dziennie przez 6 tygodni od połowy października do końca listopada - gdzie dodatkowo ostatniego dnia próbowano pobić rekord na najdłuższe raclette na świecie - czy się udało okaże się już niedługo. Dane dla przeciętnego zjadacza sera mogą wydać się ciekawe:
Długość piecyka do raclette wyniosła 101,25 metra, przyjął on 870 patelenek, do podgrzewania nie użyto prądu lecz 2600 podgrzewaczy. Od godziny 17:30 do 22 użyto ok 25000 porcji sera, które rozdzielono pomiędzy zwiedzających. ZDJĘCIE

Jako, że nie wypada bawić się w fotografa przez całą randkę, mam tylko kilka zdjęć, a powyżej zamieszczam najfajniejszy wg mnie efekt, który pokazano. Co do muzyki to bardzo miło mnie zaskoczyła  - Parov Stelar i dubstep! 

Całość do obejrzenia i posłuchania tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=hqmzIxNJst0

Pozdrawiam <3
Obsługiwane przez usługę Blogger.