18 października 2013

Pewnego styczniowego dnia Panna Anna opublikowała listę "who am I?", czyli listę 100 punktów opisujących jej osobę. Stwierdziłam, że to fajny pomysł i już wtedy zaczęłam pisać swoją, jednak dokończenie jej zajęło mi trochę czasu ;). Małe wyzwanie, świetna zabawa na deszczowe dni, wolne od pracy (smutno smutno). Dołączcie do wyzwania, z chęcią poczytam Wasze listy!

100 rzeczy, których zwykle o sobie nie mówię

1. Lubię rzadko spotykane imiona. Córkę nazwę Józefina.
2. Uwielbiam lakiery do paznokci, ze wszystkich kosmetyków to ich zakup sprawia mi największą radość.
3. Jestem uzależniona od kawy, z przerwami na uzależnienie od Coca-Coli.
4. Nie lubię Pepsi.
5. Większość książek chcąc nie chcąc porzucam przed ich zakończeniem, nawet jeśli bardzo mi się podobały.
6. Nie widziałam Avatara.
7. Marzę o małpce i gadającej papudze.
8. Prześladują mnie liczby 5 i 4.
9. Prawie każdego dnia widzę na zegarku godzinę 11:11 lub 22:22.
10. Lubię deszcz i burze.
11. Kocham szpinak.
12. W dzieciństwie marzyłam o tym, aby Britney Spears była moją siostrą, a Leonardo DiCaprio bratem.
13. Pierwszą gazetę Bravo, którą kupiłam zawierała plakat Leonardo DiCaprio.
14. Widziałam Titanic’a mniej więcej 50 razy.
15. Moją ulubioną marką jest Adidas Originals.
16. Wymarzony samochód to Mercedes G500.
17. Jestem technikiem ekonomistą.
18. Jestem typowym bliźniakiem i Pauliną.
19. Jestem otwartym na świat introwertykiem.
20. Kocham koncerty i zdarzyło mi się pojechać do innego kraju, aby zobaczyć swojego ulubionego wykonawcę.
21. Czerń, biel i odcienie szarości są moimi ulubionymi barwami.
22. Lubię piwo, od zawsze.
23. Kocham czekoladę i jogurty, ale nie lubię jogurtu stracciatella.
24. W szkole miałam zawsze dobre kontakty z nauczycielami i mogłam sobie na więcej pozwalać.
25. Przespałam wiele godzin języka polskiego i ekonomiki.
26. Na co dzień słucham przede wszystkim rapu.
27. Jestem lokalną patriotką, ale patriota ze mnie marny.
28. Nie chcący byłam uczestnikiem koncertu Slayera.
29. Mogę spacerować do całkowitej utraty sił lub nóg.
30. Żartuję sobie z poważnych spraw.
31. Moją ulubioną bajką Disney’a jest trylogia Toy Story.
32. Mam "kalkulator" w oczach.
33. Nie lubię załatwiać spraw przez telefon.
34. Przerażają mnie narkotyki, często mam z nimi koszmary.
35. Koszmarem mojego dzieciństwa były czarne rury i taśmy produkcyjne.
36. Cierpię na batofobię i staram się z tym walczyć - nurkowałam.
37. Uwielbiam start samolotu, wzbijanie się w powietrze i wbicie w fotel.
38. Lubię grać w Call of Duty na multiplayerze.
39. Kocham grać w bilard.
40. Preferuję zakupy z facetami.
41. Lubię podróżować sama.
42. Kocham duże miasta.
43. Mam problemy z okiełznaniem swoich włosów.
44. Kocham, ale nie potrafię śpiewać.
45. Mam dużo uprzedzeń co do ludzi.
46. Wszystko poddaję analizie.
47. Szczęście mnie nudzi.
48. Uwielbiam jeździć samochodem i prowadzić.
49. Boję się motocykli.
50. Nie lubię żółtego sera, dopóki nie jest stopiony.
51. Tęsknię za (południowo-amerykańskimi) telenowelami.
52. Kocham adidasy i japonki.
53. Jestem fanką adidasów Nike.
54. Nie umiem kłamać.
55. Jak już się zakocham, to mam problem na lata.
56. Podobają mi się Azjaci, skinheadzi i skejci.
57. Lubię eksperymentować ze swoim ciałem.
58. Nie lubię ludzi, którzy mnie nie lubią.
59. Nie potrafię grać na żadnym instrumencie.
60. Przez 3 lata uczyłam się Japońskiego i mam zamiar do niego wrócić, gdy będzie to możliwe.
61. Mam problemy z przelewaniem myśli „na papier”, pisanie mnie męczy.
62. Nie znoszę disco polo.
63. Uwielbiam planować.
64. Przemalowałam sufit w swoim pokoju na różowo.
65. Bardzo lubię liczby.
66. Przywiązuję dużą wagę do detali.
67. Lubię imprezy, które trwają do samego rana.
68. Uwielbiam grać w badmintona.
69. Uwielbiam jeździć na rowerze bez celu.
70. Nie lubię pryszniców.
71. Najwięcej pomysłów przychodzi mi do głowy podczas mycia włosów.
72. Lubię ekscentryków.
73. Wpadłam do oczka wodnego w ogrodzie podczas niedzielnego śniadania.
74. Mam okropny charakter pisma.
75. Lubię oglądać mecze piłki nożnej w telewizji.
76. Chciałabym odbyć długodystansowy rejs statkiem. Najlepiej kosmicznym.
77. Rano potrzebuję 1,5h na śniadanie, kawę, sprawdzenie poczty i wyszykowanie się.
78. Chciałabym pracować w kawiarni w jakimś fajnym miejscu na świecie.
79. Nie śmieję się z opowiadanych kawałów.
80. Nadal wchodzę na Gadu-Gadu.
81. Kocham słodkie zapachy.
82. Nie lubię biegać i pływać.
83. W dzieciństwie bawiłam się w nauczycielkę i uczyłam młodsze koleżanki.
84. Uwielbiam gry planszowe i Mahjonga.
85. Moim ulubionem nurtem w sztuce jest impresjonizm.
86. Nie lubię czerwonych ubrań i samochodów.
87. Nie lubię masła.
88. Aplikowałam na posadę listonosza, pracy nie dostałam.
89. "Space bound" Eminema to piosenka mojego życia.
90. Dla jaj kupiłam klapki Kubota i naprawdę je polubiłam.
91. Budując domy w Simsach posługuję się realnymi projektami architektonicznymi.
92. Beyonce jest dla mnie ideałem kobiecego piękna.
93. Zwykle nie zakładam biżuterii.
94. Nie lubię swoich urodzin.
95. Kocham buldożki francuskie.
96. Spotkałam Lanę Del Rey na ulicy.
97. Mam 176 cm wzrostu.
98. Pracuję w kinie.
99. Po Poznaniu jeżdżę niebieskim Seatem Ibizą.
100. "I like trains!"


Obsługiwane przez usługę Blogger.